torsdag 1 april 2010

Roliga bortförklaringar från olika försäkringsbolag!


Hittade en del roliga citat ur anmälningar till försäkringsbolagen från folk som varit inblandade i trafikolyckor.
  • I ett försök att döda en fluga körde jag in i en telefonstolpe
  • Bilen framför mig vinglade så mkt att jag själv var tvungen o svänga flera ggr innan jag krockade med den
  • Jag hade varit ute o köpt plantor hela dagen. När jag närmade mig korsningen dök en häck upp och skymde sikten så jag såg inte den andra bilen
  • Den andra bilen kolliderade med min, utan att förvarna mig om dess avsikter
  •  Min bil var lagligt parkerad när jag backade på det andra fordonet
  • Mitt enda vittne är den som körde på mig och hans historia stämmer inte med min
  • Hade den andre föraren stannat några meter tidigare, hade olyckan aldrig inträffat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Veckans bild

Veckans bild

Dagens bild =)

Dagens bild =)

Vem kör först???

Vem kör först???

håll avståndet =)

håll avståndet =)